God Jul!

Väl hemma i Sverige igen återgår jag nu från att blogga på den speciella australienbloggen till att blogga här. I fortsättningen ska jag också försöka bli åtminstone nästan lika flitig med den här bloggen som jag varit med australienbloggen. Hmm, det får bli ett nyårslöfte kanske? Återkommer till nyår med denna fråga.

Tills dess önskar jag god jul, eller snarare god fortsättning, till alla läsare av denna blogg och australienbloggen (hoppas att alla ni som läst den även hittat hit!)! Och tack så mycket för alla fina julklappar, ni som gett mig sådana och läser det här!

image35


Efter en traditionsenlig jul i Skåne (med utomhusdans till Bosse Larsson, Donnan i tomteluva, Blentarpstomtens problem med renarna, julfika med kursarna från Lund och allt annat som hör till) ska jag snart hem till Tensta igen. Där har jag en massa saker att göra eller förbereda: Jag ska bjuda släktingarna som var snälla nog att hämta mig och min packning på Arlanda före jul på fika, skaffa fler fiskar till ciklidakvariet, ha hornsektionsstämrep inför Solna Brass trettondagskonsert (Kaleidoscope, teststycket från SM som jag inte var med på ska spelas, så jag lär behöva repa...), ha styrelsemöte med Sjövärnskårens musikkårs styrelse, uppdatera hemsidan som i stort sett legat i träda under sommaren och hösten...och sen ska jag tillbaka till Botan förstås och försöka pussla ihop mina australiendata med mina Gräsödata. Mycket att göra, men roligt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Full rulle med andra ord! :) Hoppas vi ses snart igen. Kanske kan även "annandagsmiddag utan jultema" (a´mormors en gång i tiden) tas upp som tradition igen? Det var ju inte fy skam med lite kinamat!

2007-12-29 @ 14:02:25
URL: http://mellbrand.blogspot.com
Postat av: Kajsa

Ja det vore trevligt med en annandagsmiddagstradition tycker jag! Sen behöver det ju inte vara kinamat varje gång, man kan ju variera sig.

2007-12-30 @ 13:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0