Nu bär det av!

Efter avlagd licentiatexamen i förrgår och en trevlig middag hos min handledare i går bär det i dag av mot Perth. Och en bättre dag att lämna Sverige kunde knappast ha valts -ute är det en regnig, väldigt blåsig och väldigt grå höstdag, precis en sådan dag då det känns väldigt bra att lämna Sverige. Jag ska försöka blogga så mycket jag hinner, dock inte här utan på ännu en ny blogg. Kanske det kan tyckas onödigt med ännu en, men det visade sig besvärligt att blogga här med mobilen, dessutom har den nya större utrymme vilket betyder fler bilder. Så besök gärna Australienbloggen på: http://krydolf.travelblogg.se/

Kommentarer
Postat av: Qsin Tina

Hej Kajsa!
Ha det nu så jättetrevligt down under! Men akta dej för deras spindlar, dom är inte att leka med har jag hört.
Kram på dej och hoppas du får en bra resa

2007-09-29 @ 22:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0