Tryckt och färdigt!

Nu är min licentiatavhandling tryckt! Synd bara att min handledare gjort sig oanträffbar i Bulgarien utan att dessförinnan ge mig namnen på alla medlemmar i betygsnämnden som jag borde skicka avhandlingen till...som tur är har de den redan på pdf, annars hade det här verkligen inte varit bra. Men nu känns det verkligen som att den är färdig, när man kan hålla ett tryckt ex i handen.  

image29


Senaste nytt är annars att det råder snökaos i stora akvariet. Små dykare och ubåtar finns ju att ha i sitt akvarium, men hur är det egentligen med snöplogar? Se bilder på terroristernas blogg.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken grej! Alltid underbart att få sina alster tryckta! :D

2007-09-19 @ 23:13:16
URL: http://mellbrand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0