Bern

I dag är det konferensens första dag. Vädret är fint, Bern är en fin stad med mycket gamla fina hus, daribland universitetets huvudbyggnader som ligger högt upp med fantastiskt utsikt över staden med alperna i bakgrunden. Bilder kommer. Jag bloggar fran en dator pa universitetet sa jag kan inte skriva a med ring över, men ä och ö gar bra.

Konferensen är ocksa intressant, just i dag är det mycket systematik och taxonomi vilket jag är mindre intresserad av men framöver blir det mer ekologi och här är ocksa betydligt fler ekologer än vad jag hade trott.


Kommentarer
Postat av: Elle

Grattis till att du fått pris för din presentation! Det var en spindel som viskade i mitt öra...

2008-08-29 @ 20:13:41
Postat av: Kajsa

Haha, jag kan nog gissa vad den spindeln hette.

2008-08-29 @ 21:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0