Postern!

Postern är äääntligen färdig och ivägskickad till tryckeriet, så nu är det försent att ändra alla smådetaljer man alltid upptäcker efteråt att man skulle vilja ändra på. Så här blev resultatet, tyvärr gör den ju sig inte riktigt i så här litet format (originalet är 70*100 cm). Sen saknas det lite detaljer också i form av små spindlar och liknande som ska sitta på den, alla pilarna i figurerna ska t.ex. peka på något, inte bara ut i luften. Och ja, diagrammen ska vara "upp och ner" (detta eftersom värdena är negativa).

Jag är ganska så nöjd, får jag nog säga. I alla fall just för tillfället.

image52

Kommentarer
Postat av: Elin

Å den är så fin! De på jobbet ger stor tumme upp också! Kalas!

2008-01-28 @ 17:47:42
Postat av: kajsa

Så bra då! Med tanke på era tävlingsframgångar är det ju gott betyg.

När jag var färdig fick jag en superidé som funkat jättebra med strandtemat...tyvärr för sent. Fast det känns ändå rätt att ha lite australiskt stuk på den här.

2008-01-28 @ 21:03:05
Postat av: Annelie

Jättefin! Gillar den att den kan vara färgstark utan att bli plottrig eller gömma budskapet.

Förresten kan inte du artbestämma pippin på min blogg?

2008-01-29 @ 21:11:19
URL: http://sagoruna.blogspot.com
Postat av: Kajsa

Tack! Gillar färgstarka postrar. Artbestämning kommer, på din blogg. Du menar hackspetten antar jag?

2008-01-30 @ 09:15:21
Postat av: Far

Jättefin Kajsa, en bra vinnare tror jag.

2008-01-30 @ 10:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0