Tji fick tjuven...

..Svalan är kvar i boet!

I morse när jag skulle bege mig till bussen var hänglåset jag använder för att låsa fast cykeln (av märket Svalan) nästan genomklippt på två ställen! Men antingen hade förövaren störts innan han helt hunnit få loss låset, eller så upptäckte han att det inte var så lättforcerat ändå och gav upp eftersom det förutom kedjan och hänglåset finns ett lås till, ett bra godkänt sådant...i vilket fall behöver min cykel ett nytt hänglås, men det är det värt! Flera och bra cykellås lönar sig! 

Kommentarer
Postat av: elin

Ha! Rätt åt tjuven!

2008-05-19 @ 09:54:39
Postat av: Kajsa

Japp, rätt bra faktiskt att få bekräftat att man har ett bra låssystem.

Måste skaffa ett nytt hänglås i dag...

2008-05-19 @ 10:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0