Hemsidan

Nu har hemsidan fått en liten makeover, besök den gärna! Det är ingen större skillnad, men jag har ändå funderat och fixat på det ett tag. Snart är det dags för bloggen, så fort jag blir färdig till det för nu när jag fixat hemsidan tycker jag att bloggen är lite mesig i färgvalen och dessutom tycker jag att det vore trevligt om bloggen och hemsidan matchade varandra lite bättre utseendemässigt. Tanken är ju att de ska fungera som komplement till varandra. Har dessutom tyckt att bloggen behövt en makeover länge, men bloggen är tyvärr betydligt krångligare att ändra utseende på än hemsidan och därför har jag dragit mig för det in i det längsta. Men nu känner jag ju snart att jag måste, särskilt som alla andras bloggar är så fina. Elins blogg är ju t.ex. allmänt konstnärlig och Annelie byter färg titt som tätt efter årstid...men jag är åtminstone flitigare än Petra, jag menar, jag skriver ju åtminstone inlägg på min blogg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0