Mannen som fikar med Älgar

Min syster har redan bloggat om detta, men jag kan inte låta bli att göra det jag också. Vår länge dolda familjehemlighet har kommit ut för hela världen att beskåda, dvs på youtube. Jag är dotter till Mannen som fikar med älgar.

Jag vet inte själv varför min dyra fader fikar med klövvilt på arbetstid, och är inte säker på att jag vill veta. Men fikar gör han. Med älgar. Och renar.

Här är beviset:

http://www.youtube.com/watch?v=qKssPK0VKlo


Dessa tendenser att odla vänskapliga förbindelser med partåiga hovdjur verkar dessutom vara ärftliga, vilket torde bevisas av att min ena syster delar bostad med två grisar. Så nu är det bara att hoppas på att detta kanske kan ge mig en viss fördel i däggdjursskådartävlingen på jobbet? Kanske det enklaste sättet att få kryssa alla de svenska hjortdjuren helt enkelt är att ta med sig pappa, en kaffetermos och några bullar ut i älgskogen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0