Lånevovve!

Under påsken hade jag och föräldrarna besök av Saga medan matte och husse var bortresta. När man nu inte riktigt har möjlighet att ha hund själv är det ju väldigt trevligt att få låna någon annans några dar ibland, tack för lånet, Annelie!


Skogspromenad med öronen på svaj (nej, det blåser inte)





Mamma och Saga myser i soffan.



Saga är ju dessutom en väkldigt lättpassad vovve, hon hade inte ens något emot att Petra och jag övade fiol! Nog för att matte sa att hon börjat höra dåligt, men om hon inte bara står ut utan dessutom frivilligt kommer in i rummet när vi övar... För jämförelse kan nämnas att sist vi övade fiol tillsammans var vi hemma hos Petra, och då stängde stackars Johan in sig på toaletten tillsammans med sin gitarr - tur att den där studion snart är klar, eller?

Av detta kan vi konstatera att:

1. Petra och jag kan inte spela fiol.
2. Om inte Saga är ännu mer hörselskadad än matte antydde, så måste hon åtminstone vara totalt tondöv.
3. Petra och jag kan inte spela fiol.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Saga ÄR tondöv och har väldigt selektiv hörsel... Sedan tycker hon att det är mycket dålig service på Knickäng jämfört med den superba servicen på Örngatan. Hon funderar på att lägga in en anmälan till HO (hundombudsmannen), men eftersom hon är lite senil har hon hittils glömt att posta anmälan (som tur är för matte).

Tusen tack för att ni passade lilla älsklingen!!! Vilken tur man har som har så underbara vänner!

2010-04-06 @ 11:11:00
Postat av: Kajsa

Det var så lite!



Tur att hon är tondöv ja, HO hade nog inte gillat Petras och mitt fiolspel...

2010-04-06 @ 12:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0