Finlandsflytt!

Efter många om och men är det dags. Föräldrarna är här och hjälper till att flyttpacka, städa och fixa, och så även Petra, som har målat klart en gul vägg till i rummet så nu ser det fint och ordentligt ut. Tack så jättemycket, allihop! Och tack Petra och Elin för våffeljärnet - nu ska jag minsann ta igen alla år utan våffeljärn. Idag har jag även hämtat ut mitt körkort, så nu får jag faktiskt lov att köra i Finland trots allt, och lämnat tillbaka Sjövärnskårens uniform på Amfibieregementet. Och packat och demonterat möbler, förstås. Imorgon går flyttlasset, och det kommer säkert att dröja lite tills jag har internet i nya lägenheten så bli inte förvånade om det inte händer mycket här på bloggen på några dagar. Men Finlandsrapporter kommer så småningom. Tills dess kan ni ju roa er med det här lilla spelet om hur det går till att flytta till Finland (ber om ursäkt för det lilla formatet):







Kommentarer
Postat av: Agneta

Vilken smart idé för att se hur det går till när man flyttar! Kanske något att sälja vidare!

2011-04-16 @ 17:19:52
Postat av: Agneta

Vilken smart idé för att se hur det går till när man flyttar! Kanske något att sälja vidare!

2011-04-16 @ 17:21:13
Postat av: Atte

Ha ha ha!!!!

2011-04-24 @ 23:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0