Fjärilsslinga överlåtes!

Chefen för svensk dagfjärilsövervakning skickade mig den här fina annonsen för min övergivna fjärilsinventeringslokal i Flemingsberg, som han tydligen visat upp på ett föredrag i Stockholm...och hade jag varit kvar hade jag satt igång med inventeringarna nu, även här i Finland flyger de första vårfjärilarna.

Fjärilsslinga i Flemingsberg, någon?




Om ni har svårt att läsa texten så lyder den:
"Lillängen - en trevlig fjärilsslinga med ett flertal dagfjärilsarter tillgänglig i Flemingsberg omgående pga flytt till Finland. Endast använd ett år. Lättinventerad, pendlingsmöjligheter. Något för den händige. Missa inte tillfället!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0