Trevlig halloween!





Vilket jag som vanligt inte direkt firar, men mina husdjur passar ju så bra att visa upp i samband med just denna helg, och dessutom passade Lisbeth på att ömsa skinn häromdan och blev extra höstfin. Jag hade ju annars hoppats på Ingalill, som efter öms i oktober förra året visade sig med en dödskalleteckning på rumpan lagom till halloween, men Ingalill drar ut på det hela lite till i år verkar det som. Det kanske blir en tomte till jul den här gången istället? I vilket fall har ju Lisbeth mer höstiga färger.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg brud i lyxförpackning!

2011-11-01 @ 19:16:49
Postat av: Per

Kommer små "halloween-busar" hem och knackar dörr i Ekenäs också? Här kom några stycken, men de var artiga och snälla - och nöjde sig med lite bilgodis.

(Förstår att din dator frisknat till igen?)

2011-11-02 @ 13:05:32
Postat av: Kajsa

Nej, har inte sett en enda halloweenbuse. Men dagiset i huset bredvid hade en stor stilig pumpa utanför dörren.



Och tyvärr är datorn inte frisk än nej, den har blivit inlagd för mer kvalificerad vård hos en datorkunnig orkesterkollega så faktum är att jag för tillfället inte ens vet hur det står till med den. Som tur är har jag ju en laptop som jobbdator så det är den jag använder nu.

2011-11-10 @ 08:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0