Sverigeresa

Lite plötsligt och hastigt kom det upp en resa till Stockholm nästa vecka, ska bli trevligt! Några andra inom projektet ska åka till skärgårdsstiftelsen för möten och för att introducera vår nya medarbetare inom projektet, en kärnfysiker som ska jobba med att modellera växthusgasutsläpp på våra projektöar (han har alltså inte fått jobbetför att han är kärnfysiker utan för att han är bra på att datormodellering). Det var inte meningen från början att jag skulle med, men jag behöver ändå åka en sväng till Stockholm för att komma åt info som bara finns i pappersform på skärgårdsstiftelsen, och skärgårdsstiftelsen tyckte att då kunde jag lika gärna vara med på möten och så också. Så nu ska jag dit ett par dagar nästa vecka, hoppas jag i alla fall för eftersom det var så sent påkommet så bygger det på att det går att lösa logistiskt med flyg och boende utan att det blir alltför krångligt. Men det ska bli trevligt. Dessutom kom det upp en nytt litet bispår (se nästa inlägg) här nu i dagarna som jag gärna vill diskutera även med folket på skärgårdsstiftelsen, vilket gör det extra lägligt att åka dit nu.


Kommentarer
Postat av: Per

Beträffande resor - flyg etc; kan färjorna gå av sig själva, eller måste de förlita sig på isbrytarhjälp redan nu på den breddgraden?

2012-02-03 @ 08:41:40
Postat av: Isacs Mamma

Jag Önskar dig en Trevlig och Mysig Fredag!

2012-02-03 @ 09:20:09
URL: http://isacsmamma.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag vet faktiskt inte Per! Jag vet itne hur tjockt det måste vara föra tt färjorna ska behlva isbrytare, och isen har heller inte lagt sig ordentligt än utan det finns fortfarande öppet vatten ute till havs - men ska det fortsätta vara så här kallt går det ju fort.

2012-02-03 @ 10:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0