Uppdatering

Det snöar.

Det nya lilla samarbetsprojektet rullar på (eller, det rullar inte så mycket kanske eftersom det handlar om båtturism. Skvalpar på kanske?), alla inblandade har en mycket positiv inställning och det kommer absolut att bli något av det. Oklart vad, men något.

Det verkar som att man kan använda stabila isotoper för att göra undersökningar om kvävenedfall, frågan kvarstår om man kan använda spindlar? Tar med mig lite reselektyr i ämnet till Stockholm.

I morgon går flyget till Stockholm.

Jag har en jättebra idé för ett forskningsprojekt om strandängar som buffertzoner. Det är en superbra idé, men det innebär mer stabila isotoper...ge mig anslag, någon! Varför kan jag aldrig komma på lika bra idéer som INTE kräver dyra analyser eller utrustning? 

Det snöar. Förhoppningsvis går det att ta sig till Vanta imorgon utan att det är tvärstopp på ringvägarna i Helsingfors.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0