Den riktade reklamen...

Jag får inte mycket reklamutskick på min privata mail eftersom den dels har ett bra skräppostfilter, dels är jag bra på att undvika att hamna på mailinglistor och liknande. Men en av de få jag faktiskt finns på är nätbokhandeln Amazons. Mailet nedan kom idag, och går man på ämnesraden kan bara konstateras att här vet man minsann hur man ska rikta reklamen!
 
 
 
    Utan stjärna
Amazon.com      
This Book Is Full of Spiders... 
- Amazon.com Your Amazon.com Today's Deals See All Departments
  12:39
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elle

Nästan otäckt! :)

2013-04-04 @ 20:32:48
Postat av: Kajsa

:)

2013-04-05 @ 14:35:28
Postat av: Kajsa

Dt har troligen med att göra med att de 2-3-4 eller så senaste böckerna jag köpt därifrån har varit just spindellitteratur...;)

2013-04-05 @ 14:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0