Hemsidefunderingar

Jag har ju en hemsida, och den ägnar jag mig inte direkt särskilt mycket åt (hemsidan). Men trots brist på uppdateringar gör den nytta eftersom en hel del folk med frågor om spindlar hittar till mig med sina frågor via den. Men det finns ett fel i den som jag behöver fixa och som jag länge underlåtit att göra något åt, så nu måste jag ändå in och ändra i den och kanske vore det på tiden med någon annan förändring också när jag ändå är i farten? Har funderingar på att helt enkelt göra om hela sidan av webtekniska skäl eftersom webhotellet jag använder har gjort om en del saker, och min sida gjordes för så länge sen att den inte kan uppdateras med de nya verktygen på sidan. Än finns de gamla kvar, men det vet man ju inte hur länge det varar. Dessutom kanske den är i behov av att förnyas?
 
Har ni några åsikter? Vad tycker ni om sidan? Utseendet? Innehållet - är det något ni tycker det borde vara mer av, eller mindre av?
 
Jag tänker lägga till en infosida med bilder på, och korta beskrivningar av de svenska spindlar jag får flest frågor om. Vad tycker ni om det? 
 
 
                           Callilepis nocturna
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Per

För din info Kajsa; länken här till din hemsida verkar inte fungera? (Kanske bara "fel" i min dator?)

2013-07-21 @ 21:59:46
Postat av: Kajsa

Nä det gör den inte, och det beror på att jag redan varit inne och fixat med sidan och ett resultat av detta är att länken här är inaktuell. Men den i menyn till höger ("den mer seriösa hemsidan") borde funka.

2013-07-21 @ 22:51:23
Postat av: Kajsa

Så, länken fixad. Det är fortfarande lite att fixa på hemsidan dock, men det är åtminstone inte sidor som fattas längre...

2013-07-21 @ 22:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0