Sista förberedelserna...

Två dar kvar! Lokalerna är bokade, mitt rum på Botan är fullt av saker till festen, och i dag har jag beställt all maten. Föräldrarna kom till Stockholm i måndags och kommer att ägna sig att göra snittar, handla sprit, baka tårtor samt den svåra uppgiften att hitta servetter och dekorationer som matchar bordsduken.

Själv ska jag i dag göra klart mitt föredrag till disputationen och läsa igenom min avhandling ordentligt, och kanske även få ihop en bordsplacering. Och så var det den där musiken Elin skulle få också...

I morgon ska jag hämta min opponent på Arlanda jättetidigt, diskutera igenom avhandlingen med min handledare en sista gång, gå på seminarium med opponenten och så kommer jag troligen fortfarande att ha saker kvar att fixa med presentationen (och bordsplaceringen). Och så kanske jag ska städa lite härhemma också så att Anna får plats att sova på golvet. Som tur är tar ju inte Anna så stor plats så jag behöver inte städa så mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0