Grattis Solna brass!

Som vanligt har jag så här i novembertider, som är lika med brassbands-SM-tider, tänkt mycket på och saknat mitt brassband Solna Brass. Och inväntat resultatet från SM, som visade sig vara positivt - det blev silverplats på pallen i år! Stort grattis, bandet!
 
http://www.solnabrass.se/
 
Själv hade jag också konsert i helgen, om än av mindre dimensioner än brassbands-SM. Pojo blåsorkester hade farsdagskonsert i går, och det sägs att orkestern lät ovanligt bra så vi får också vara nöjda med helgens insats. Jag har ett besvärligt aftesår i munnen som gjorde det hela lite mer nervöst än det behövt vara, men lång, genomtänkt uppvärmning i god tid före spelningen räckte som tur var för att ro det hela i hamn utan missöden och de solon jag hade är jag nöjd med.
 
En bra musikalisk helg, helt enkelt!
 
På lördagen red jag förstås, och det blev ännu en dust med Daisi (att det ska vara så svårt att få en häst att bara gå rakt fram!) men den här gången kan man nog säga att det slutade oavgjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0