Välkommen till världen lilla Hannah!

Ja jag har ju tänkt att det varit dåligt bloggat den här veckan, och att jag kanske skulle dra till med en spindelbok til? Eller kanske rentav en "hitta djuret" för det var ju otroligt länge sen. Eller så kunde jag beklaga mig över bilen eller störiga hästar (fast det är faktiskt inte aktuellt att beklaga sig över just för tillfället).
 
Men så fick jag reda på att jag blev moster till en liten Hannah nu i morse!
 
Och då är ju allt annat helt irrelevant att blogga om. Har gått och tänkt på Hannah med familj hela dan och inte fått mycket gjort på jobbet. Stackars kollegan som försökte hålla en genomgång för mig om viktiga saker i ArcGIS som jag behöver kunna precis efter att jag fått reda på det - han kommer nog att få repetera det där misstänker jag...
 
Så välkommen till världen lilla Hannah, önskar en väldigt glad och stolt moster!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0