Renoveringsprojekt - köket 3

Så! Målat och klart, luckorna på plats, knoppar putsade och tillbakaskruvade. Och trots dåligt måleri och visst behov av en strykning till på vissa luckor och lådor blev resultatet ändå bättre än det var tidigare, och färgen gjorde jätteskillnad i köket som ser både fräschare och mycket hemtrevligare ut.
 
 
 
 
Sen är det lite småsaker som behöver fixas som inte syns: Jag behöver måla luckorna på insidan också, för det har hamnat för mycket rödfärg där. Det ska jag göra nån gång när jag blir färdig till det. och jag behöver köpa skruvar och brickor till vissa av knopparna, för många av skruvarna är för korta (se tidigare inlägg om detta) och når bara nätt och jämt igenom så knopparna går runt runt. Det syns ju inte, men det är irriterande!
 
Och i samma veva har jag äntligen gjort mig av med flyttlådorna på balkongen och burit ut alla växter som övervintrat inomhus. Det blev fint och grönt på balkongen, och glest i fönstren inomhus.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0