Upp och ner?

Jag har ju flera gånger tidigare konstaterat att så fort jag tror att jag vet var jag har Kerstin gör hon något som överraskar mig. I dag hittade jag henne hängande upp och ner i terrarietaket, Kerstin som bara i sällsynta fall klättrar upp på väggarna när det är för blött på bottnen i terrariet (vilket det inte är nu). Jag har ingen aning om varför. Men det är vanligt att spindlar av arten Grammostola rosea beter sig lite märkligt ibland så det är bara att konstatera att allt är normalt...


Kommentarer
Postat av: mamma

Antagligen befinner sig Kerstin där hon gör för att se den upp-och-nervända världen. Antagligen fann hon den inte tillräckligt inspirerande för att stanna kvar utan landade mjukt i normalläge igen, festlig bild är det i alla fall.

2008-08-02 @ 16:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0