Hitta djuren-rätt svar

Jaha, den här gången var det bara Annelie som vågade göra ett försök, och det var ett bra försök! Det fanns många djur att hitta, och Annelie hittade inte mindre än 6 av dem -nästan alla fiskarna, dock ingen av snäckorna (Annelie, du får jobba lite på  sökbilden vad gäller småkryp. Och nej, det fanns ingen svart fisk på bilden, men du menade kanske den stora svartvita?). 

På bilden finns totalt 8 fiskar (röda ringar, 1 vuxen molly och 7 yngel), samt 8 snäckor (gula ringar, i ett par av dem finns två snäckor). Det var inte lätt att upptäcka många av snäckorna och vissa av ynglen, det ska erkännas, och det finns nog en viss risk att även jag har missat någon liten!



Måste också säga att jag själv är mycket imponerad över vilket bra kamouflage den svartvita teckningen hos min största mollyhona ger mot vrakets nederdel. Hon är också den av de vuxna mollisarna som helst uppehåller sig vid vraket.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Man kan ju inte se om det är snäcka eller sten på den där lilla bilden ju )-;

2008-10-26 @ 17:12:17
Postat av: Kajsa

Inte? Som sagt, du får jobba på sökbilden ;)



Håller dock med om att de mindre av snäckorna är nästan omöjliga.

2008-10-26 @ 19:10:18
Postat av: Annelie

LAyoten är ju asläcker nu på din blogg!!! JAg vill ha små söta whippets på rubrikraden hur gjorde du det där???

2008-10-26 @ 22:14:45
Postat av: Kajsa

Oj vad snabb du var...min rubrikrad har en bild som bakgrund, det är så jag gjorde...men min blogg är krånglig för man måste in och ändra i koden för att ändra utseende och sånt är jag jättedålig på. Är inte nöjd med den där rubrikraden än, men får se när jag gitter fixa till det så att det blir mer som jag vill ha det.

2008-10-26 @ 22:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0