Doris!

Det blir ju sällan bilder på Doris här på bloggen, helt enkelt för att hon är så skygg. Jag får själv se henne rätt ofta, men när jag öppnar locket sticker hon och gömmer sig och därmed blir det inga bilder eftersom det inte blir bra bilder om jag fotograferar genom terrarieväggen. Men senaste tiden har Doris varit framme mer än vanligt, troligen är det värmens förtjänst? Så jag har passat på att ta några bilder, dessutom är hon ovanligt fin eftersom hon faktiskt inte sprätt hår efter mig en enda gång sen senaste ömset (dvs ingen kal fläck på bakkroppen).


                                Vackra lockiga Doris.
 



Och på tal om ovanligt snygg så har hon på något vis råkat göra sig ett litet "armband" av silke runt ett av benen. Elegant.


Kommentarer
Postat av: Elle

Å lockiga fina Doris -med armband och allt, naaw...

2010-07-18 @ 23:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0