Hitta djuret!

Inte svårt kanske, men visst är djuret väldigt snyggt kamouflerat!
 
 
 
Imorgon åker jag till Sverige, misstänker att det kan bli lite paus i bloggandet igen (eller inte?). Ska bli trevligt, samtidigt som jag önskar att jag haft mer tid på mig (två dar sen jag var i Estland) eftersom jag behövt få ut fällor för de där Hangöprovtagningarna. Nu får det bli när jag kommer hem, med allt vad det innebär av att de tidiga arterna kanske inte finns kvar. Dessutom har jag då två dar på mig igen innan förldrarna kommer hit på besök - vilket ska bli väldigt trevligt! Två Sverigebesök samma månad, vilken lyx! Det är lika mycket som jag haft ända sen jag flyttade till Finland för två år sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0