Färdig licentiatavhandling!!!

Efter en mycket intensiv arbetsinsats de senaste veckorna är licavhandlingen äntligen färdig! I går skickade jag den till opponenten och betygsnämnden -the point of no return!  Så i morgon ska jag spela på Skeppsholmsdagen med Sjövärnets musikkår med gott samvete över att jag inte sitter hemma och skriver i stället. På måndag ska jag och Peter (min handledare) äta lunch för att fira och så ska jag skicka avhandlingen till tryck.

Efter att ha jobbat så intensivt med något så länge är det lite svårt att ta det lugnt, så i dag gjorde jag en arbetsinsats på projekt storakvarium, som ju måste vara avslutat innan jag åker till australien i slutet av månaden. Denna slutspurt resulterade i att man nu kan beundra ett nästan färdigt resultat, komplett med vatten och allt. Se bilder på terroristfiskbloggen!

image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0