Stökigt...

Min tanke i dag var att städa. Här är rörigt och nästa vecka kommer Elin och då är det ju bra om det finns plats för henne,eller rättare sagt, den enorma gästsängluftmadrassen på golvet (Elin tar inte mycket plats, men madrassen tar sådär halva lägenheten)...

Nåja, så illa är det kanske inte, men städat blev det inte. Fast jag har deklarerat, anmält mig till spindelkonferensen i Bern (se tidigare inlägg), bokat flyg och boende till densamma samt slängt massa tidningar som jag samlat på hög under en längre tid nu. Så ganska duktig har jag varit även om golvet fortfarande behöver dammsugas. Kanske borde jag släppa Kerstin lös i lägenheten, så hade den nog varit åtskilligt prydligare, hon är ju den ordentliga här hemma.

Kommentarer
Postat av: Elin

Städa inte för min skull bara! Jag är så glad oavsett att jag får komma och ockupera halva ditt hem... Ska bli toppen att ses, inte lika stressigt som vanligt. Nu har vi ju faktiskt tid att hitta på något på riktigt!

2008-04-28 @ 14:23:05
Postat av: Kajsa

Men det är ju kanske bra om det finns golvyta så att du (eller rättare sagt madrassen) kan ockupera mitt hem...

Japp, kul att du har lite mer tid än vanligt.

2008-04-28 @ 18:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0