Babyboom i kitchakvariet

Ett par av mollisarna jag införskaffade till kitchakvariet var gravida, och när jag kom hem i onsdags hade en av dem fått ungar. Så nu har jag...många mollisar.  Och fler blir det, hoppas bara att några klarar sig också utan att bli uppätna för det är inte så gott om gömställen för småmollies i akvariet som man kunde önska...




Den stolta modern. Eller, hon verkar ha totalt glömt bort att ungarna är hennes och tror nu att de är middag, men hon kanske var stolt då det begav sig? Eller inte. Vem vet?




Den stolta modern till vänster och den blivande modern till höger.



Är det en molly eller en blåsfisk?




Hur många sådana som den till vänster rymmer magen på den till höger tro?



"Hitta fisken"?


Kommentarer
Postat av: Elle

Ha! Jag hittade fisken! :D

2008-08-22 @ 23:49:34
Postat av: Kajsa

Grattis!

2008-08-23 @ 01:52:10
Postat av: Annelie

Jag tror fisken är i mitten av bilden och ser ut som ett svart hål eller en svart sten. Med ögonen åt vänster å stjärten åt höger.

2008-08-26 @ 14:05:39
Postat av: Kajsa

Du har sa rätt. Det är en svart fisk som ligger pa tvären över en svart sten. N far du prova de tva tidigare " hitta djuret"...de är lite svarare!

2008-08-28 @ 13:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0