Till Skåneland!

I morgon ska jag åka till Skåne, med anledning av oikoskonferesensen i Lund. Ska bli trevligt, och känns samtidigt lite konstigt för jag var ju därså sent som i julas och i normala fall lyckas jag aldrig ta mig dit igen före sommaren. Här uppe snöar det idag, och normalt hade jag tyckt att det var lite trist att åka söderut när det äntligen kommer lite snö i stället för att bara vara novembergrått. Men enligt väderleksrapporterna ska det inte få ligga kvar, så då kan jag ju lika gärna åka bort.

image56


På kvällen hade det snöat så att man inte kunde se ut...men om man gör det är det vitt!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ha det så kul i Skåne!

2008-02-02 @ 17:50:20
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0