Här är den!

Den  kom fram. Den brukar göra det och den låg naturligtvis på ett fullständigt logiskt ställe där jag redan hade letat...Men nu kan jag äntligen kolla vad jag gör när Jocke har 30-årsfest såatt jag inte dubbelbokar mig. Jag upptäckte också att Arne fyller 77 på fredag-så jag hittade kalendern precis i tid för att hinna skicka ett kort! Så bra att jag hittade den!




Och vad har spindlarna gjort under tiden? Hjälpte de till att leta? Nej naturligtvis inte. Kerstin har ätit en syrsa (det låter inte så imponerande, men en måltid är en ganska tidskrävande process för en spindel).



Doris har varit ännu flitigare. Förutom att äta en syrsa har hon även grävt undan jord ur krukan hon bor i så att utrymmet därinne blivit större och mer i hennes smak (jämför förra bilden på Doris i krukan -nu lutar det neråt därinne).


Kommentarer
Postat av: Elle

Hon verkar vara värsta inredaren... Doris! Kul! Och vad bra att kalendern är återfunnen.

2008-10-09 @ 12:31:49
Postat av: Kajsa

Ja, Doris inreder. Spindlar brukar göra det, även om Kerstin leder renoveringsligan hittills. fast Marianne har gjort en ordentlig insats också.



Ja, jag är väldigt nöjd med att ha hittat kalendern. Annars hade jag ringt till dig och frågat var den var ;)

2008-10-10 @ 09:27:19
Postat av: Anonym

Jaså minsann du har hittat kalendern! Skönt då behöver jag inte börja leta härhemma. Doris verkar ha funnit sig väl tillrätta som Tenstabo och redan börjat inreda den nya bostaden.

2008-10-11 @ 09:29:14
Postat av: Kajsa

Ja, hon inreder väldigt, bär iväg med jordklumpar av imponerande storlek. Och lägger dem i vattenskålen, var annars?

2008-10-11 @ 12:06:32
Postat av: Kajsa

Förresten mamma, så är det ganska bra om man skriver sitt namn (eller mamma) på sin kommentar så att man ser vem den kommer ifrån...

2008-10-11 @ 12:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0