Var är den nånstans?

Min lilla bruna kalender med en spindel på är spårlöst försvunnen och jag är handikappad utan den. Visserligen har jag ganska bra minne och vet för det mesta vad jag ska göra utan att titta i den, men risken finns ju att jag missar något och det är irriterande. Dessutom finns ju massa annan mer eller mindre viktig information i den också, som datum för kurser, tider för spelningar, telefonnummer, adresser, organisationsnummer, portkoder som sällan används, med mera med mera...Var är den nånstans?

Hmm...ska jag kanske ringa Elin? Det hjälpte ju när Petras mobil försvann, men tyvärr kan man ju inte ringa till min kalender. Hoppas den dyker upp snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0