Balkongen!

Nu har jag äntligen fått flyttat alla böcker från balkongen till bokhyllorna, med resultatet att man nu faktiskt kan sitta ute på balkongen! Jippi!



Och böckerna är där de ska vara vilket även det är skönt. Dessutom ser stället väldigt mycket mer möblerat ut när de är på plats. Kerstin och Marianne har också fått flytta in i sina terrarier.


 




Något jag måste fixa snart är gardiner...solen står rakt in här på mornarna så man vaknar fyra. En filt får fungera som nödlösning, men vackert är det inte. Och den stänger faktiskt inte ute solen bra nog heller.



Och så ännu en dramatisk solnedgång från balkongen.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Ser ut att vara en toppenlägenhet! Hoppas att du kommer att trivas bra i lägenheten.

2009-07-05 @ 21:29:49
Postat av: Kajsa

Det tror jag nog! Frågan är snarare hur länge jag kan bo kvar eftersom jag inte vet vart det dyker upp något lämpligt jobb...ni är välkomna att hälsa på om ni skulle ha vägarna förbi för övrigt.

2009-07-06 @ 12:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0