Att synas i höstmörkret

Höstmörkret är ju inte riktigt än här, men snart. Och då är det ju bra om man syns i trafiken när man som jag är cyklist eller fotgängare. För det ändamålet hittade jag denna reflex häromdan, är den inte fin så säg?




Det är alltså en spindel (förstås! vad annars?), vilket förvisso kanske inte är alldeles lätt att se på bilden ovan...och ganska ovanlig i stilen dessutom!




När man hittar accessoarer med spindlar på är de som regel väldigt grabbiga och tuffa, men den här är ju söt! Det är väldigt ovanligt!

Och inte nog med det, det är inte heller som brukligt är en stiliserad spindel i största allmänhet, utan en typisk korsspindel i såväl teckning som kroppsbyggnad




Kommentarer
Postat av: Annelie

Oj vilken fin, jag skulle vilja ha en whippet men det finns ju såklart inte...

2009-09-04 @ 16:51:55
Postat av: Elle

Ååå vad fin!

2009-09-04 @ 16:58:09
Postat av: Kajsa

Nä, jag såg ingen med en whippet på, tyvärr...de hade ju gjort sig som motiv annars.

2009-09-06 @ 20:20:50
Postat av: Atte

mycket snygg. Kanske ett uppslag till kajsas kitcb...

2009-09-07 @ 22:50:40
Postat av: Kajsa

Reflexer? Ja kanske det...

2009-09-13 @ 15:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0