Resa i österled

...blir det snart. Svaret på frågan som ställdes för ett par inlägg sen är alltså: Det blir en postdoc i Ekenäs, Finland.

Efter intervju i fredags ringde de från Finland i dag (snabbt jobbat!) och sade att de ville ha dit mig, så om någon månad börjar jag på ett postdocprojekt i Ekenäs. Ska bli jättekul och intressant, men oj så mycket att göra och fixa! Den åttonde mars ska jag på möte och träffa de andra inom projektet, vill ni veta mer om vad jag ska hålla på med kan ni läsa här:

Green islands

Det är det som står i första stycket, om ekosystemtjänster (ecosystem services), som jag ska jobba med.



Kommentarer
Postat av: Per

Låter intressant och spännande - lycka till!

2011-02-21 @ 19:36:45
Postat av: Kajsa

Tack! Ja, det ska bli både intressant och spännande.

2011-02-21 @ 21:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0