Den är inte borta längre!

Kalendern har kommit fram, och jag drar en stor suck av lättnad! Den hade krupit ner i mappen med alla båtturistenkäter vi satt och skrev in data från på Tvärminne och gömt sig längst ner bland dem. När jag letade efter kalendern i satorväskan packade jag i samma veva upp den där mappen och satte den på sin plats i bokhyllan, i vetskap om att materialet i den nu var färdigbearbetat och i stort sett kunde glömmas bort - det skulle bara sparas för att man alltid sparar ursprungligt rådata som fältprotokoll och ifyllda enkäter. Därför tog det ett par dagar innan jag kom på tanken att kalendern kanske kunde ha klämt in sig bland enkäterna i mappen. Men nu är den återfunnen!

Kommentarer
Postat av: Per

Det var ju för väl!

2013-03-01 @ 19:21:58
Postat av: Kajsa

Ja! Jätteskönt, för livet var ganska besvärligt utan den bara de här få dagarna. Och det hade varit väldigt jobbigt att behöva försöka ur minnet återskapa innehållet.

2013-03-01 @ 22:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0