Flyttdags

Mitt EU-projekt tar ju slut nu till årsskiftet, och då jag inte vet vad jag ska göra efter det, inte har något planerat och inte har några besked om de jobbansökningar jag har ute så börjar jag med att flytta tillbaka till Sverige. Flyttdag är inbokad 16-17 december, så efter det är jag återigen bosatt på Terapivägen i Flemingsberg, bara så ni vet. Julen tänker jag som vanligt tillbringa i Skåne, så i praktiken kommer jag inte att hinna mer än att åka till Terapivägen och vända före jul. 
 

Kommentarer
Postat av: Per

Och Laban får naturligtvis följa med hem till Sverige?

2013-11-14 @ 21:56:28
Postat av: Kajsa

Jo, Laban får följa med. Sen om Laban verkligen får stanna hos mig i förlängningen återstår att se, för i Stockholm klarar man ju sig utan bil.

2013-11-15 @ 08:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0