Frälsisbrassbandet tackar för inhoppet...

...med en bok.
 
 
 

 
(och om någon undrar varför bloggläsaren tvingas lägga huvudet på sned för att läsa bokens titel så är det för att blogg.se publicerar alla bilder liggande numera, även om jag vänt den och sparat den stående innan jag laddat upp den här. Trist, särskilt med tanke på att det gått utmärkt tidigare, ända sen jag startade den här bloggen 2008.)   
 
 
Men det är alltid trevligt att få böcker tycker jag, bibliofil som jag är! Sen hur man ska tolka att jag får just denna bok i gåva av frälsningsarmén är en annan fråga - men de har ju i alla fall humor, och även klart för sig att jag liksom inte riktigt (väldigt milt uttryckt) delar deras övertygelse. Redan en recensents påstående på omslaget om Richard Dawkins (evolutionsbiolog, populärvetenskaplig författare, debattör och stark ateismförespråkare) retar mig, och då kan man ju undra vad som kommer att hända när jag faktiskt öppnar boken! Men jag ska förstås inte döma den efter en enda recensents åsikter, som dessutom gällde Dawkins snarare än den här författaren...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0