USA-resa

Nu är det spikat, musikkåren åker på turné till Virginia International Tattoo i Norfolk, USA i slutet av april! Ska bli spännande, men nervöst, vi kan ju inte alls ställa upp med en show i klass med den många andra band i såna här sammanhang har. Men vi fick en förfrågan om att göra det här på väldigt kort varsel så vi gör så gott vi kan med det figurativa program vi har, och för mig gäller framför allt att raskt lära mig Voice of the Guns utantill. 
 
Ojoj, först London och sen USA samma vår, mycket utlandsresor för mig som annars aldrig åker nånstans (om man inte räknar att åka mellan Sverige och Finland vilket jag gjort rätt ofta de senaste åren).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0